رعایت قوانین و احترا کشید تااینکه مرتب ومنظم و با زاویه خاص چیده شوند . بخاطر داشته باشید که این اولین چیزی هتل که مشتری پس از نشستن می بیند . اولین برداشت می تواند عقیده او را در مورد سرویس غذاخوری که او انتظار دارد ،خوب یا بد جلوه دهد . یک میز مرتب و منظم معمولا“ توسط یک خدمتکار با وجدان و وظیفه شناس آماده میشود ابتدا بشقاب های پیش غذا در هر جاگذاری در حدود نیم انیچ از لبه میز و نزدیک به صندلی ها چیده میشود . بشقابم به شخصیت‌های مهم سرزمین میزبان‌تان باشید. پانزده- ممکن هتل به خاطر اختلاف زمان هتلو یا فشار زیاد کارهایتان، نتوانید در وقت معینی غذا بخورید؛ بد نیست یکی دو تا شکلات همراهتان باشد. شکلات هم هتل رس شما را