:زمانی که میهمان پشت میر میگیرند .مرتب کردن سرویس قاشق و چنگال بر طبق تعداد بخشهای موجود متنوع هتل اما باید همیشه بر یک الگو منطبق و سازگار باشد این موارد به طور عادی در سمز قرار میگیرد خدمتکارباید با رفتاری مؤدبانه به او خوش آمد گویی کند هرگز با خستگی و بدی با او رفتار ننماید خدمتکار باید به : یک جنتلمن بگوید : صبح بخیر آقا . به یک دو شیزه بگوید ، “ صبح به خیر مادام “ . به مردم جوان ، “ صبح به خیر “ . اگر میهمان آشنا باشد در ابتدا میگویم صبح به خیر آقای براون ( برای مثال ) اما بعدا“ او باید به عنوان “آقا“ نامبره شود