ها روی میز قرارمیگی ت اطلاعات هتل هم می‌تواند جواب‌های خوبی به شما بدهد. نوزده- احتمالاً زمان زیادی نداشتید که توی بازارها بچرخید و سوغاتی بخرید. این‌جور مواقع بد نیست سری به فروشگاه‌های دور و بر هتل یا داخل فرودگاه بزنید. شاید گزینه‌های زیادی برای انتخرند . آنها باید توسط خدمتکاران در زمان منسب برای هرکسی که نیاز باشد گذاشته ی تشکیلات ( یا مؤسسات ) بزرگ یک یا چند خدمتکار وجود دارند که مشغول پذیرایی و هتل قبال کردن از میهمانان میباشد خدمتکار در جلوی در مشتریان را با گفتن عبارتهایی نظیر صبح به خیر ( بعد از ظهر - عصر به خیر ) آقا /خانم / همراهی میکند . ( از مشتریان هتل قبال میکند ) . البته این خوش آمد گویی ممکن هتل درموقعیتهای مختلف / متفاوت باشد سرخدمتکار آنها را