ت اطلاعات هتل هم می‌تواند کشید تااینکه مرتب ومنظم و با زاویه خاص چیده شوند . بخاطر داشته باشید که این اولین چیزی هتل که مشتری پس از نشستن می بیند . اولین برداشت می تواند عقیده او را در مورد سرویس غذاخوری که او انتظار دارد ،خوب یا بد جلوه دهد . یک میز مرتب و منظم معمولا“ توسط یک خدمتکار با وجدان و وظیفه شناس آماده میشود ابتدا بشقاب های پیش غذا در هر جاگذاری در حدود نیم انیچ از لبه میز و نزدیک به صندلی ها چیده میشود . بشقابجواب‌های خوبی به شما بدهد. نوزده- احتمالاً زمان زیادی نداشتید که توی بازارها بچرخید و سوغاتی بخرید. این‌جور مواقع بد نیست سری به فروشگاه‌های دور و بر هتل یا داخل فرودگاه بزنید. شاید گزینه‌های زیادی برای انتخ