ت هتل که رنگی که ما مشاه ، نیم پز ، متوسط یا خوب ؟ واضح هتل که یک میزبان وجود دارد که ابتدا راهنمایی کرده در غیر اینصورت سفارشات را زمانی که مهمانها آماده هستند دریافت میکنند از روی احتیاط سفارشات اشخاص را به گزارش های کوتاه مشاور مانند ( دسته ،گروه ده می کنیم بخاطرنور وانکارشناس و متخصص امورهتلداری عوامل موثربرسودبخش بودن هتل رستوران رابطور بسیار خالاصه می توان به ۴ مقوله ذیل تقسیم کرد : ۱.نقش و هدف ۲.مکان وطرح و تجهیز ۳.مدیریت سازماندهی ۴.نظارت،آمار وگزارشات نقش و هدف :هدف اصلی یک هتل یارستوران سوددهی مناسب همراه با سرویس دهی مطلوب به میهمان