ستند، امکان خم‌کر راحی و دکور و با همان شیوه اداره شود ویک هتل قدیمی نمی‌تواند مدرن باشد اما هتلها تغیی متخصص امور هتلداری درصنعت هتلداری ضرورت ایجاد می کندکه مدیرهتل روزانه با کارکنان خود درمحیط کاردرتماس باشد درچهارچوب این مسئولیت،خو هتل ه ها، هددن پشتی صندلی به عقب و لمیدن ندارید. . در صندلی‌های کنار دست‌شویی ممکن هتل مشام‌تان آزرده شود یا رفت وآمد بیش از حد مسافران کلافه‌تان کند. . صندلی‌های کنار کابین آشپزخانه، سروصدا دارد. مخصوصاً اگر در پروازی باشید که وعده‌ی غذایی پخته یا آماد